Η εξειδικευμένη θεραπευτική προσέγγιση προυποθέτει την καταρχήν λειτουργική αξιολόγηση του αρρώστου με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του προβλήματος του ,την πιθανή αιτιολογία των συμπτωμάτων του και την τελική πρόγνωση και θεραπεία .Όλοι έχουμε ακούσει για την επώδυνη άκανθα πτέρνας ή την πελματιαία απονευροσίτιδα όπως είναι ο σωστός ιατρικός όρος. Όμως η ίδια αυτή η πάθηση έχει διαφορετικά λειτουργικά αίτια όπως την δυσλειτουργία του σκαφοειδούς και της πτέρνας, πιθανή ανισοσκελία ,διαταραχή της ραιβότητας, δυσλειτουργία των ισχίων, κακά υποδήματα, συστηματικές παθήσεις για να αναφέρω μερικά. Αντιλαμβανόμαστε ότι ένα κλασσικό πλάνο Φυσικοθεραπείας χωρίς αξιολόγηση με Λέιζερ, Υπερήχους, Ηλεκτροθεραπεία ή με κρουστικό υπέρηχο δεν θα απέδιδε σε όλους τους ασθενείς και η οποιαδήποτε ανακούφιση θα ήταν προσωρινή αφού δεν αντιμετωπίζει τα αίτια.

Για την δική σας εξειδικευμένη αξιολόγηση πλην των ορθοπαιδικών ,νευρολογικών και χειροδιαγνωστικών (chirodiagnostic) δοκιμασιών στο κέντρο Soultos Chiroclinic χρησιμοποιούμε:

• Τηλεμετρία, Spinal mouse για την αξιολόγηση λορδωτικών ή κυφωτικών τμημάτων της σπονδυλικής στήλης υποκινητικές ή υπερκινητικές μονάδες και πιθανές σπονδυλολισθήσεις.

• Νευροσκόπηση: Αποκάληψη πιθανών υπεξαρθρημάτων της σπονδυλικής στήλης με την διαταραχή της εκατέρωθεν θερμοκρασίας των ιστών σύμφωνα με την μέθοδο Gonstead με την χρήση νευροσκόπιου.

• Δυναμική και στατική πελματογραφία, κινητική και κινηματική ανάλυση όπως και πιθανή ανισοσκελία και κινηματική ανάλυση λεκάνης με ειδικό βαροποδόμετρο.

B.I.A. μέθοδος λιπομέτρησης για τον προσδιορισμό λιπώδους μάζας,μυικής μάζας ενδο-, εξωκυτταρικών υγρών και τον καθορισμό του βασικού μεταβολισμού.

axiologisi06

• Βιομετρική ανάλυση της στάσης του σώματος στο χώρο με την χρήση ψηφιακής κάμερας και ειδικού λογισμικού.